esmaspäev, 13. oktoober 2014

Tuulest viidud

Käes on aasta 2013 sügis ning minu viimane postitus siia oli 2013 aasta veebruaris- seega oma poolteist aastat tagasi.
Otsustasin siis ka oma vanalt blogilt tolmu pealt pühkida ja pisikese värskenduskuuri läbi teha. Kahju ainult, et ma enne screenshot'i ei teinud võrdluseks, sest minu vana teema oli ülimalt ilmetu ja mannetu. Täna õhtuse pusserdamise tulemusena sain nüüd omale mõnusates roosamanna toonides blogi, kuhu ma hakkan siis praeguste plaanide järgi postitama lifestyle, beauty, first impression- stiilis postitusi ja hiljem kunagi kui saan oma kaamera tagasi siis hakkab ka tulema ka fotograafiaga seotud teemasid.


Mis siis vahepeal juhtunud on -

Aastaga on minu elus olnud 2 suurt madaseisu. Kuigi ma elan ühte aasta tagust sündust ikka veel väga valusalt läbi, tunnen, et olen sellevõrra muutunud tugevamaks ning rikkamaks. Mu maailmapilt ei ole enam  nii kitsarinnaline ja täis kadedust nagu vanasti. Aga samas tunnen puudust "oma inimesest", keda saaks oma murede ja totra huumoriga lömastada.
Lisaks sellel suutsin  eelmine sügis jälle ühe suure otsuse uisa-päisa vastu võtta, sest haridus on ju vajalik ning kuidas ometi saan ma aasta vahele jätta. Novot siis... lõpptulemuseks on see, et jookseb kolmas aasta kooli lõpetamisest ning minu elu on täpselt nii kaugel nagu see kooli lõpetamisel oli.
Nüüd olen aasta tööinimene nagu mul kooli lõpetades plaan oli, kuid ettekujutades ühiskonna survet, et peab koheselt uuesti haridusteed jätkama, ma seda siiski ei teinud ja lasin 2 head aastat tuulde.


Mõned first impression blogid on mul draftis juba ootamas ja neid on ka juurde tulemas ning üleüldse on meil Raunoga praegu uued tuuled puhumas, seega STAY TUNED !!! :)

Kommentaare ei ole: