reede, 17. oktoober 2014

First Imprs - Cookies & Cream sarja tooted

Jätkame uustulnuka Essence testimisega, sest mulle ei mahu ikka veel pähe, et nii odavalt on võimalik osta väidetavalt kvaliteetkosmeetikat! Seega sel korral võtsin ette Cookies & Cream sarja mõned tooted (kätekreem, pärlpuuder, lauvärv) 

Nr01 - One sweet day pärlpuuder (3,79€) -Sellele tootele jäi mu silm peale juba esimesel korral kui avastasin Essence kosmeetika seina. Mul on mingi väga imelik harjumus alati nuusutada, mis lõhnaga puudrid on ning antud puuder lõhnab täpselt samamoodi nagu kätekreem, vahukommide järgi, seega sarja nimi on täiesti õigustatud nii toodete välimuselt kui lõhnalt!
Pärlid ise on jällegi õrnroosakat pärlmutter tooni, peale kandes jääb nägu kergelt sätendama ja sirama. Pildil jäid vist osad pärlid päris punakaspruunid, aga tegelikult on kõik toonid väga mahedad. Ühesõnaga mina jäin hetkel rahule, kuigi pole praegu veel jõudnud seda peol proovile panna, aga praeguse seisuga olen rohkem kui veendunud, et antud toode hakkab mind tulevikus pidudel saatma, sest see näeb nii pisike ja kompaktne välja

Nr02- Macaron C'est Bon ! lauvärv (3,07€) - Poes käe peale katsetades tundus lauvärv väga mõnus ning hästi pealejääv. Kuigi sisimas kahtlesin, otsustasin siiski ära katsetada. Tekstuur on antud tootel selline mõnus pehme ja siidine. Peale kandes jääb värv läbikumavalt pärlmutriselt õrnroosa, millesse on lisatud tsipake sädelust hulka, põhimõtteliselt samasugune nagu pärlpuuder, aga lihtsalt tugevam. Seega arvan, et see ei sobi väga neile, kes armastavat matt-toonis lauvärve. Püsivusest niipalju, et kandsin värvi peale kell 8 hommikul ning vahepeal sai tööl kõvasti rabeletud ja kui kella 16 paiku pilgu peeglisse viskasin, siis oli küll näha, et midagi on peal, aga siiski vajas natuke värskendust, mis oli ka antud päeva arvestades täiesti mõistetav. Kokkuvõttes olen ostuga rahul hindele 4+ :) 



Cookies & Cream kätekreem (1.69€) -Kätekreemi puhul on minu jaoks oluline, et see niisutaks ka piisavalt küüneümbrusnahka, sest töötan riidepoes ning teadagi, et kangas lausa imab käetest kogu niiskuse välja! Kreem ise lõhnab nagu vahukomm, sööks hea meelega terve tuubi lihtsalt ära! Lisaks odavale hinnale, mis ajendas mind seda ostma oli see, et see sisaldab piimaproteiini ning puuviljaekstakt, mis muudavad käed ekstra pehmeks ja siidiseks. Tööl on seda väga mugav kasutada, sest kreemi imendumisvõime on väga hea ja kuna ma eelistan magusaid lõhnu, siis kusagil kergelt 1h kestev lõhn kätel on ka mega!



Kommentaare ei ole: