esmaspäev, 13. oktoober 2014

First Impression- Essence Colour&Go küünelakk

Viimasel ajal saab aina enam ja enam lugeda arvustusi ning küsimusi seoses Eestis uue kosmeetikabrändi Essence kohta, mida vist saab praegu soetada ainult Selveritest (võin valetada muidugi praegu). Seega täna Selveri külastades köitis ka minu silma uus kosmeetikabox. Uurisin oma 15 min vist tooteid ja otsustasin täna siis küünelaki kasuks, sest minu teised lakid on kõik juba vanavõitu ja paksuks läinud või on lihtsalt põhjad järgi ning seega pean mingi hetk vist aja maha võtma ja kõik lakid kriitilisema pilguga üle vaatama.

Tegelikult ei ole ma nii julgete toonide kandja, pigem eelistan siiski mahedamaid ja kreemijaid toone, aga kuna üks minu töökaaslastest ilmus tööle super ilusate punaste küüntega, siis ma lihtsalt pidin omale ka midagi taolist muretsema! Minu valikuks osutuski siis

Mis mulle küünelaki juures kõige rohkem meeldib on mõnusalt lame pintsel, mille tulemusena saab laki paar tõmbega ühtlaselt peale kanda. Ausalt öeldes ma ei saagi aru, miks kõik küünelakitootjad ei ole antud pintsli peale üle läinud. Lame pintsel peaks olema lausa kohustuslik osa abosluutselt kõigil küünelakkidel.
Olin valmistunud juba, et kogu protseduuriks läheb oma 30min kindlalt, kuid ei! Lakki oli imelihtne peale kanda ja kui natuke kindlama käega teha, siis ei ole ka absoluutselt mitte mingisugust mäkerdamist ega mööda lakkimist. Ja mis mind kõige rohkem üllatas nii odava laki puhul, piisas ainult ühest kihist ning küüned jäid ideaalsed!


Essence Colour & Go nr113 - do you speak love? küünelakk (1,79€)






Kommentaare ei ole: