kolmapäev, 15. oktoober 2014

L'oreal SkinPerfection

Tahtsin kirjutada oma ühest viimase aja parimast leiust.

Mul on suhteliselt tasakaalutu näonahk, kord on kuiv, siis jälle liiga üle niisutatud ning rasune. Ühesõnaga ei ole veel näonaha eest suutnud nii hoolitsema hakata, et säiliks tasakaal.

Olin päris mitu kuud otsinud omale just seda õiget päevakreemi, mida saaks kasutada ka aluskreemina, sest iga kreem mulle ei sobi, kuna kardan tõsiselt psoriaasi väljalöömist näonahale. Aga kuna elan oma elupeal, siis on ka iga sent arvel ja kalleid Eucerini kreeme lihtsalt ei jaksa osta.

Lõpuks nägin Loreal Paris SkinPerfection päevakreemi (8-12€) reklaami ja hakkasin infot otsima. Etiketil lubati maad ja taevad kokku, et vähendab poore, muudab näonaha siidiselt siledaks jne-jne. Nagu tavaliselt ma ei usu igasugust roosamanna juttu, siis ka seekord, kuniks jäi mul näppu pisike tester. Testrist jagus oma kolmeks päevaks ning päevale seda olin ma rohkem kui müüdud sellele tootele!
Kõik, mida lubatakse vastab tõele! Peale näo kreemitamist nägu tõesti tundus siledam ja pehmem ning peale nädalast kasutamist olid ka poorid imekombel pisemaks muutunud. Konsistents on sellel ka selline mõnus, ei ole väga paks ja rasvane, vaid pigem kerge ja õhuline. Lisaks on jumestuskreemi väga hea peale kanda, tulemus jääb ühtlane. Nüüdseks on mu esimene potsik kohe-kohe otsa saamas ja tulebki jälle sammud poodi seada, et uus muretseda. Nüüd sooviks lisaks ära proovida ka antud sarja silmaümbruskreemi, sest olen märganud, et kiire töötempo tõttu on mul tekkinud mustad kraavid silmade alla ja see ei ole just kõige kaunim vaatepilt.



Kommentaare ei ole: