neljapäev, 31. detsember 2009

Jõulud, Aastavahetus - masendus.

Jõulud, Aastavahetus - masendus.

Nüüdseks on jõulupühad ehk minu mõistes söögiorgiad läbi. Millegipärast ma ei salli jõule juba oma 3 aastat. Iga aasta on üks ja see sama: kõik sebivad ringi, kellegil pole aega rahulikult olla, tehakse süüa, koristatakse, kabanduskeskustesse ei saa üldse minna, tuhanded inimesed tõmblevad meeleheitlikult ringi :S Kuigi Jõululaupäeva kohta ei saa midagi halba öelda, käisime ,nagu traditsiooniks meil, kinke otsimas. Seekord oli isa lumiste mändide keskele teinud väikse lõkke mis kumas pimedas väga vingelt.Kingitused olid meil nii nagu nad olid. Masu ikkagist ju :D

Tänaseks on käes aasta viimane ja kõige piduderohkem päev. Ausaltöeldes olen ma väikeses masenduses, sest ma ei ole see aasta millegi huvitava ja märkimisväärsega hakkama saanud. Tööle ma ei saanud, uusi sõpru ei leidnud, v-b ainuke märkimisväärne asi oli see, et ma lõpetasin 9'klssi, läksin gümn ning imekombel suhtel terve oma klassiga VABAlt
Üldiseslt istusin piltlikult öeldes terve aasta oma pimedas, umbses toanurgas ning masetsesin.
Nagu ka eelmise Uus-aasta postituses, kirjutan ka nüüd oma nö Uus-aasta lubadused, millest arvatavasti 1-2 asja suudan täide viia:

1. Saada suveks töö
2. Olla veel enesekindam võõrastega suheldes
3. Leida uusi sõpru
4. Olla mina ise, ega lase kellegi EGO'l end põrmustada

Kommentaare ei ole: