teisipäev, 27. oktoober 2009

Väsitav väsimus

Nüüdseks on retsimine edukalt lõppenud. Mulle meeldis retsimise lõpus kui teatati, et sel aastal ühtegi võitjat ei ole. Kuigi kui võtta plakatite järgi, mis meile jagati siis meie klass (sai "Aasta parima pugeja" plakati R klass "Aasta tõusija") siiski võitis, kuna terve retsimise nädal ongi phmt pugemisele üles ehitatud. Igatahes, see-selleks.

Pühapäeval läksime koos Janetiga Pärnu Helinile külla. Ajal, mil me Helinit ootasime korteris käisime Janetiga Maximas läbi ning ostsime Twisteri taolise mängu Stretch ( võin nimega natuke mööda panna). Mängima hakates olime vägagi vingus nägudega, kuid hiljem lausa istusime maas, kõht kõveras naerupisarates.
Ööd Helini korteris olid mul seekord millegipärast väga väsitavad. Selline tunne nagu keegi jälgiks mind ning imeks energijat koguaeg ära. Vastik lausa.

Hetkel istun vägagi väsinult arvutis ning ei taha magama minna. Tõmblen pidevalt orkuti ja neti.ee pealehe vahet. Miks just neti.ee pealehe,seda ma ei tea.
Ema ostis mulle küll raamatu "House of night" - Marked, mida ma palusin, kuid seegi ei tõmba mind voodisse. Veel ootab mind S. Meyeri raamat "The Host" lugemist, aga seegi tundub hetkel liiga väsitav olevat.

Kommentaare ei ole: